Pro zobrazení této stránky
se prosím přihlaste:
Přihlášení
Heslo, které jsme Vám nastavili, můžete kdykoli změnit ve svém uživatelském profilu.
Nyní můžete toto okno zavřít.
Registrace nového uživatele
Rychlý prodej nemovitosti

Rychlý prodej nemovitosti – je to správně nebo špatně?
Často slyším nebo vidím - prodal jsem za 5 dní, nebo za 14 dní.
Hodně z čtenářů si řekne … WUA … paráda, takhle rychle prodat nemovitost. Technicky vzato, prodej za 5 dní nebo za 14 dní není ani možný. Za 5 nebo 14 dní můžete najít vážného zájemce, to ano. Prodej samotný bude trvat podstatně déle. Příprava, organizace podpisů kupní smlouvy, načerpání kupní ceny do advokátní úschovy, podání na katastr, lhůta na katastru, vyplacení kupní ceny a předání nemovitosti. Tento proces trvá minimálně 1 měsíc. A to všechno musí běžet bez zbytečných prodlev a pouze za určitých podmínek.
Jenže ona každá mince má dvě strany. Prodat rychle znamená jen rychle. Nemusí to znamenat dobře nebo za dobrou cenu. Dovedu si představit, že při využití všech dostupných prostředků a technologií by se nemovitost dala prodat za lepší cenu. To že se prodala rychle, znamená, že je stále o takovou nemovitost zájem. Při využití profesionálních služeb kohokoliv, kdo se zabývá fotografováním, natáčením videa, homestagingem, a nakonec i kompletními realitními službami a když to co dělá, dělá dobře a poctivě, tak dokážete nemovitost připravit k prodeji tak, že při zveřejnění a prezentaci nabídky získá podstatně více zájemců a tím i větší konkurenci mezi zájemci. To má za následek zvýšenou poptávku a možnou licitaci o ceně směrem nahoru. Ano, stojí to i nějaké peníze za tyto služby. Výsledek však může být nad očekávání příznivý a vzhledem k Vaší původní zamýšlené prodejní ceně se Vám tyto náklady zaplatí a mnohdy Vám to přinese i vyšší cenu, než když prodáte jen „rychle“.
Pořád si myslíte, že „rychle“ je dobře?
Dalším úskalím rychlého prodeje mohou být např. i skryté vady. Ale o tom si napíšeme v nějakém z dalších článků.